6 fa'atonuga ole tausiga ole lau

1. O le ki i le lelei o le faʻamalo o le: o le faʻapipiʻiina o le paʻu paʻu e mafai ona lava le susu.

E na'o le lava o le susū e mafai ona maua ai le malosi lelei e fa'amautu ai le fa'afeso'ota'i ma le tioata fa'amalama o le ta'avale.

2. O lau o le mata o le mata, e pei ona ta'u mai e le igoa, e fa'aaogaina e va'ai ai timuga, ae le o le 'ele'ele.

O le mea lea, o le faʻaogaina saʻo o lau vaʻa e le gata ina faʻalauteleina le ola tautua o lau paʻu, ae o le ki o le tausia lelei lea o se laina lelei o le vaʻaia, lea e sili atu ona faʻaleleia le saogalemu o le avetaavale.

3. Ia fai ma masani le soloina o le faamalama pito i luma i se ie susu i taeao uma a o lei aveina le taavale po o po uma pe a toe foi i le faletaavale e aumai le taavale.

Aemaise lava pe a uma ona toe foʻi mai le timu, o le vai e faʻaputuina i luga o le faamalama pito i luma o le a faʻamago i vai stains i le taeao, ona faʻapipiʻi ai lea o le pefu o loʻo faʻaaogaina.E faigata ona fa'amama le fa'amalama pito i luma ile solo na'o ia.

4. Aua le faanatinati e ki le solo pe a timu a o ave taavale.

I le taimi nei, o le vai i luga o le faamalama pito i luma e le lava, ma o le solo e mago, lea o le a naʻo aʻafiaga faʻafefe.O pisia palapala ile faamalama pito i luma e faigata ona tafi ese.

5. E sili ona lelei le faʻaogaina o le mea lona lua mo le solo e solo ai i tua ma luma faʻaauau.

O nisi aveta'avale e fiafia e fa'aoga le fa'aogaina o auala e va'ai i timuga māmā, e le lelei.O le ta’avale i luga o le alatele, e le gata e taofia ai le timu mai le lagi, ae puipuia ai fo’i le tafe mai o le vai palapala i le ta’avale i luma.I lenei tulaga, o le faʻalavelave faʻalavelave e mafai ona faigofie ona vaʻaia le faamalama pito i luma i se mamanu palapala, lea e matua afaina ai le laina o le vaai.

6. A uma le timu i luga o le auala, aua le faanatinati e tape le solo.

O le mataupu faavae e tutusa ma le mea o loo i luga.Pe a sausau le faamalama pito i luma i paipa palapala e aumai i luga e le taavale i luma, ona ki loa lea o le solo, o le a avea ma palapala palapala.


Taimi meli: Mati-30-2022